Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
30 maja 2019Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i na pewno bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno minęły. Dziś nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Mimo to za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć mnóstwo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów
Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.